2017-05-19

Támkeretre támaszkodva


SZTK élmények, lehet nevetni

Koromhoz illeszkedően, a szokásos jogosítványos rendelő látogatások alkalmával a kedves háziorvos hölggyel kielemeztük a számszerű, megkérdőjelezhetetlen adataimat (ezeket 80 évre titkosítottam, én vagyok a titokgazda).

A több oldalas laboreredmények között volt három, ami kilógott a +- sávból, de ezek várhatók voltak. Az EKG vizsgálatokat felügyelő szakrendelői belgyógyász felvilágosított, hogy szívem még rendben kalapál, kis hipertónia jelek azért vannak, de erről tudtam. Az EKG görbém jellege alapján én annak a 30% -nak vagyok a tagja, akinek a szívzöreje normális, csak a jelleg sajátságos. Az emberiség másik felének (maradék 70%) is normális, csak eltérő a jelleg. Tehát besorolódtam a kiváltságos kisebbséghez.

Nyugdíjas

Szemem még éppen a határon lévő jeleket tudta elolvasni a táblán szemüveg nélkül, úgyhogy legközelebb már valszeg optikai segédeszközre lesz szükségem. Majd a kedves vej, (képzett és gyakorlott optikus, nickname: Atesz) segítségét kérem egy korszerű, bikafóliás (sicc!) szemüveg beméréséhez és legyártásához két (1 db. tartalék) példányban.
Rendes, istenfélő gyerek, szereti a lányomat, imádja az unokáimat, meg fogja csinálni.

A vérnyomásommal már nem volt ilyen egyszerű a helyzet.
5 éves, a kedves közszolgák között eltöltött időszak alatt sikerült egy enyhe hipertóniát összeszednem, mivel minden ASAP végrehajtandó projektvezetői utasításomra (közben barátságosan vállon veregettek, majd felsegítettek és leporoltak) kötelességtudóan közölték, hogy azt majd 30/60/90 nap válaszidővel - ha a következő testületi ülésen jóváhagyják - megcsinálják és még fellebbezhetek is, ha nem tetszik a megoldás.
De okmánybélyeget, szig. -et, TAJ kártyát, APEKK adószámot, villamosbérletet és eredeti keresztlevelet azt feltétlenül hozzak magammal a benyújtáskor.

Gabi bácsi

Na ez betett nekem, aki ezt megelőzően a privát szférában kockázatvállaláshoz és rapid, eredményes megoldásokhoz szoktam, mert ott így csibészeltettek.

De összegezve: megállapodtunk a háziorvossal összesen 3 db. kompenzáló vegyszer rendszeres beszedésében. A kedves hölgy indulásnál 5 db. –ot kezdeményezett volna, de mondtam, hogy a maximum a 3 db., mert az magyar meseszám. Ha később másik kell, akkor az csak minőségi cserével lesz lehetséges, mert én nem akarom rendszeresen ósanos csíkos zacskókkal járni a várost, én nem leszek autokláv: vegyszer be felül, melegítés 35 C fokon, majd a vegyi termék irány a Dunába tisztítás után.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Előre is köszönjük !
(az Ismeretlen / Unknown hozzászólásokat csak akkor publikáljuk, ha a kommentelő az üzenetben azonosítja magát a nevével)

Az elmúlt 30 nap slágerei