2017-12-01

A jómodor még létezik ?

A legújabb gyöngyszem (ez nem szakmai, hanem emberi)


A Profession -on lévő profilom alapján felhívtak, hogy sürgősen kellene egy fejlesztéshez manuális tesztelő.

Lehet nevetni

Megbeszéltünk egy időpontot, arra elmentem és egy helyettes interjúztató fogadott.
Az eredeti hívó nem ért rá.


Általánosságban beszéltünk a feladatról, mivel a szakmai részhez értők a megbízó telephelyén már aktívan dolgoztak, nem tudtak jelen lenni.
A szakemberek nem értek rá.

Lehet nevetni

Beszéltünk a szerződéses konstrukcióról is, beszámlázásról lenne szó, azonnal kellene kezdeni, de azért lenne egy próbanap, majd megkeresnek a szakemberek telefonon, vagy Skype -on.
Ezzel váltunk el és még aznap elküldtek néhány angol nyelvű, előre megírt tesztesetet, hogy meg tudok-e vele birkózni.
Jeleztem, hogy menni fog és szóltam, hogy mikor érnék rá a próbanapra.

Ha esetleg nem lenne ennél a projektnél ún. "hibajegy rögzítő" megoldásuk, ezért a sokat használt TRELLO -ban kialakított mintába feltöltöttem néhányat a kapott tesztesetekből.

 
Nyugdíjas

Nyugdíjas


Lehet nevetni

Én ráértem.

Majd másnap közölték, hogy a szakemberek most nem érnek rá a próbanapra, mert nagyon sürgősen el kell indulniuk a fejlesztéssel.
A szakemberek már megint nem értek rá.
De majd ha az befejeződik, kb. 3 hét múlva, akkor keresnek.
Mert most nem érnek rá.

Azóta eltelt 2 hónap, nemrég érdeklődtem, hogy még aktuális-e a tesztelői igény.
9 nap eltelt, még válasz mail sem érkezett.
Én ráértem mail -t írni.
Ők nem értek rá elolvasni.

Lehet nevetni


Másodszorra is elküldtem a mail -t, megkapták, válasz ismét nem érkezett.
Már megint ráértem.
Ők megint nem értek rá elolvasni.

Hát milyen világban élünk ?
Honnan jön ez a sok modortalan ember ?

3 megjegyzés:

  1. Az esetben az a legfelháborítóbb, hogy ide nem én jelentkeztem, hanem ők kerestek meg.
    Másokat bebolondítani úgy látszik, hogy ráérnek.

    VálaszTörlés
  2. Utálom azt a szöveget, hogy "Bezzeg a mi időnkben...", és nem szeretnék általánosítani, de kérdezz meg egy pedagógust (van az ismeretségi körödben...) az újabb generációk szocializációjáról...

    VálaszTörlés
  3. Az a szomorú, hogy akikről szól ez a bejegyzés, azok 30-40 közöttiek.

    A mi gyerekeink generációja.

    Lehet, hogy mi szúrtuk el amíg a rendszerváltással küszködtünk, nem mondtunk el bizonyos örökérvényű viselkedési normákat ?

    VálaszTörlés

Előre is köszönjük !
(az Ismeretlen / Unknown hozzászólásokat csak akkor publikáljuk, ha a kommentelő az üzenetben azonosítja magát a nevével)

Az elmúlt 30 nap slágerei