Featured post

Unokázás ... "... fülembe forró ólmot öntsetek..." I. rész

tiporgyatok meg durván, gazul Nézve, hallgatva friss nyugdíjas ismerőseimet, barátaimat, felvetődik bennem a kérdés, hogy: "mi m...

2018-08-07

A kisegér hanyatt dönti a nagyelefántot

A nagyelefánt a földön hempereg és keservesen zokog


A bejegyzés frissült

Hosszú és egy évig tartó ádáz küzdelem után a szolgáltató szinte az összes hibát javította.
Csak néhány apróság maradt, ahol makacsul ellenállnak.

(2018.08.07.)

Na, Gyuri bácsi, ez a Te szakmád volt valamikor !

Történt ugyanis, hogy Gabi bácsi (kisegér) megújította a szerződését az egyik nagy szolgáltatónál (nagyelefánt) és ezzel ott egy fogyasztást követő (?) ellenőrző fiókot nyithatott.
És ahogy teltek a hónapok, egyre furcsább lett a számára, hogy a valós fogyasztása és a fiókban elé tárt felhasználások köszönő viszonyban sincsenek.

Na ekkor a kiképzett és gyakorlatot szerzett TÜV CERT auditor vérszemet kapott (tudjuk, hogy ezek borzalmas emberek, kerülje őket, aki csak tudja), nekiesett a saját kontójára, éjjel-nappal folyamatosan tesztelni a szolgáltatást.
És elképesztő dolgokat tapasztalt, a cég folyamatosan turkál a zsebében, rendszeresen fosztogatja !
Észrevételeivel az online mail csatornán keresztül  hibaüzenetekkel (eddig XXIV !) árasztotta el az ottani ügyfélszolgálat fegyelmezetten válaszolni próbáló - az ügyben egyébként vétlen - munkatársait.
Mivel közölték vele, hogy 30 napos a belső szabályzat szerinti bejelentés feldolgozási határidő, Gabi bácsi rémülten emlékezett vissza a közszolgálati munkatársak között eltöltött mérsékelten kellemes időszakára.
Akkor most cseberből-vederbe ?
De az auditori felkészítésen - a TÜV Rheinland 2*2 hetes, kommandós szintű kiképzésén - minden ilyen esetre kiképezték.
A tanfolyami felkészítő oktatásokat a résztémákban az ország - abban az időben a tanfolyamot végző cégnek volt erre kerete - legjobb szakemberei és a képzést végző tanúsítóhely vérprofi auditorai tartották.
(állítólag egyes auditorokat követlenül a dél-amerikai dzsungelből hozták a képzésre helikopterrel, ahol kormos képű tengerészgyalogosnak és a Delta Force újoncainak tartottak bemutatókat egykezes torokfojtásból)
Tehát Gabi bácsi, mielőtt akciózni kezdett volna, a napi BKV járatokon imbolyogva, otthoni fűnyírás szünetében holt koszosan, porosan, cseresznyeszedés közben lila ragacsos kézzel, tesztelt és felvette bizonyító erejű screenshot -jait a mobiljáról ill. a notebook -járól is.

Nyugdíjas

Szabályos test-user feljegyzéseket készített minden tapasztalt hiányosságról és PDF állományokban megküldte ezeket a szolgáltatónak, így hetek alatt megismerkedett az ott dolgozó összes munkatárssal, nekik saját nyilvántartásában partneri sorszámot adott, aki ismételten jelentkezett, azt le "7 - eskézte" és barátságosan jelezte 
(Mivel Gabi bácsi először éjjel próbálkozott és a telefont a telephely őrkutyája (CACIB CAC Nagydíj 2016) vette fel - a szolgálatos őr éppen a mellékhelyiségben volt - a németjuhász egy vakkantással lerázta Gabi bácsit, hogy most éppen a vacsora szálkás törésű libacombját szopogatja és ne zavarja, mert a torkán akadhat egy-egy éles darab, tehát így az őrkutyáé lett az 0. -ik sorszám)  
a végén, hogy amennyiben céges belső buli lesz, mint régi ismerőst, stabil levelező partnert, ugyan hívják már meg. Majd néhány szál sósropi és műanyag kispohár bubisvíz mellett elüldögél a sarokban, nem fogja zavarni a fiatalabb generáció vidám acid-partiját.
A jelenleg 9 -re bővült partneri lista magyarázata, hogy az első jelzések hatására a levelező partnereit az Egyedi Igénykezelés Csoport munkatársai közül jelölték ki és PDF anyagainak áttanulmányozása után azokat átadták a szakembereknek mélyvizsgálatra jelenleg ez az állás, olvasgatják, de nem tudják értelmezni a magyar szöveget, atipikus dislexia minősített esete.

Az ügyfeles kollégák pszichológiai képzést is kaphattak, tudják hogyan kell kezelni az olyan félőrülteket, mint pl. a Gabi bácsi. 


Nyugdíjas

De Gabi bácsi nem nyugszik, mint közismert, a TÜV CERT auditorok borzalmas emberek, aki tudja, messziről kerülje ezeket !
Szívósak, elpusztíthatatlanok, ha leülnek valakivel egyezkedni, előtte felkészülnek annak életéből - általános iskolai ellenőrzőjüket a netről átolvassák, fácse, twitter, likedin és tinder profiljukat feltörik, a szaftos képeket kimásolják - állandóan más munkájában turkálnak és kíméletlenül rátapintanak a hiányosságokra, nem hagyják a hibázókat nyugton, amíg ki nem javítják ezeket az utolsó betűig, tehát ezek egy undorító, sunyi, hibaleső, másokat molesztáló, izgága emberek, pfúúújjj ! 
De Gabi bácsi örül, hogy sikerült beverekednie magát közéjük, mindjárt a legjobbak közé, az első sor közelébe ! 😁😁😁 
Gabi bácsi szívós munkával - a tanultak szerinti kommandós egykezes fojtogatóssal - könyörtelenül hanyatt lökte az igénytelen, hibát-hibára halmozó, publikált alkalmazásait teszteletlenül sok tízezer/százezer/millió ügyfél elé tevő fejlesztőket.

Az ügyfélszolgálat lelkiismeretes ügyintézői (3. -tól 9. -es nyilvántartási sorszámig) jelenleg elnézést kérő - mások hülyesége helyett is - mosakodó leveleket írnak kötelességből, hogy minden bejövő üzenet lekezelt, megválaszolt legyen, nehogy a havi csoportértekezleten a kontrollingos kolléga prémium megvonására tehessen javaslatot.

Ugye Gyuri bácsi jól tolom ?!

A legutolsó fázis szerint Gabi bácsi az éjfél utáni (00:04) szolgáltatási időszak váltást követően 103 órán keresztül végigkísérte a nullázási, megjelenítési, újratöltési, ügyfél riogatási folyamatot egészen a számla kifizetéséig.
(piros köröcskével fenyegetik, hogy tartozása van, de a számla még sehol, 103 órát kell rá várni, nem lehet beírni az utalásnál a számla azonosítót. Jó, mi ?) 
Gabi bácsi a 3.-ik 15 oldalas zárójelentés kiegészítését (már összesen 32 oldal PDF, screenshot -okkal teletűzdelt) elküldve békésen sétálna az utcán, de hívogatják a szolgáltató klf. szakemberei, akiket Gabi bácsi a nyugdíjba készülő idegorvos rezignáltságával fogad ("na hogy van a kedves beteg ?"), az utcáról magyarázza el, hogy miként működik rosszul a költségfigyelő rendszerük.
Jelenleg hétvégére házi feladatként azt adta ki egy kedves hölgy "betelefonálónak", hogy hétfőre készüljön jól fel a rossz SMS üzeneteik javításából, mert témazáró tesztírás következik és 50% a 2 -es szint.

Ha az ügyfélszolgálatra befut Gabi bácsi "Üdv: PG" monogrammal aláírt soron következő levele (eddig XXIV), az ügyfelesek egymás kezéből kapkodják ki a kiskönyvet, hogy betegszabadságra kéredzkedjenek ! 😁😁😁
most érkezett friss hír 
A nagyelefánthoz csatlakozott egy fiatal, életerős elefántbika.
A problémákat megoldani ő sem tudja, de legalább most eggyel többen tudnak trombitálni.
mégfrissebb hír
 A nagyelefánt végre abbahagyta a földön hempergést, a keserves zokogást és nekilátott a hiányosságok felszámolásának.
De az elefántok lassúak, mint tudjuk ... 
És néha nem abba az irányba indulnak el, mint amelyikbe kellene.
Néha-néha azért javítanak egyet a hibákból, de az egyik legnagyobb brand nevét, az iPhone -t rendszeresen IPhone -nak írják, biztos titokban egy kínai hamisítványt árulnak.

3 comments:

  1. Nos, anno imádtam az ilyen kedves és kitartó ügyfeleket...:-)

    ReplyDelete
  2. Hát kedves Gyuri bácsi, egy TÜV CERT auditorral nem úsztad volna meg olyan könnyen, mint azzal a szegény bölömbika torkú nénikével, akit karonfogva szépen ki tudtál vezetni az ügyféltérből az utcára - mintha csak a tánciskolában kisérted volna vissza a cserépkályhához a fehér térdharisnyás szvíthartodat a vasárnap délelőtti össztánc után - ott bizony komoly verekedésre is sor kerülhetett volna, többször rásózott volna a fejedre a Vásárlók Könyvével, vagy a Minőségügyi Kézikönyvetekkel és még a mentőben is pofozott volna !!!

    ReplyDelete
  3. A szolgáltató "Írjon nekünk" -jében is jól lehet szórakozni:
    - a panasz leírás szöveg box mérete nem dinamikus, nem nyújtható a beírás méretének megfelelően, ha több sort írunk, akkor a nyilakkal lehet föl- és le bóklásznunk, nem látjuk egyszerre az egész szöveget, nincs görgető oldalsáv sem
    - csak egy képet lehet csatolni, a második csatolás felülírja az elsőt. Ha két képet kellene elküldeni, akkor két üzenetben megy csak el
    - a robotokat kiszűrő ellenőrző kód sokszor olvashatatlan, nem lehet jól megkülönböztetni a "9" és "g" karaktereket, stb.

    Neoprimitív.

    ReplyDelete

Előre is köszönjük !

Az elmúlt 30 nap slágerei