2019-03-28

Egészségügyi kalandok 4. rész

jelenségek

A napi gyakorlatban megfigyelhetők az alábbi zavaró jelenségek:
  • a szomszédos állami intézetből - amellyel ellátási szerződés van - leküldik a dolgozókat munkaalkalmassági vizsgálatokra
  • ilyen esetekben az "én is itt dolgozom", "én 40 éve egészségügyi dolgozó vagyok" hivatkozási alappal soronkívüliséget szeretnének elérni, - nappal, csúcsidőben, az időpontra érkezőknél csúszásokat előidézve - pedig nem is betegek, csak rutinvizsgálatra érkeznek. Gabi bácsinak meg magyarázkodnia kell az időpontra érkezőknél a csúszások miatt. Ez egy folyamatos küzdelem, tetten érhető az uram-bátyám viszonyok rögződése. Egyesek csak akkor érzik magukat jól, ha valamilyen protekciós ellátásban részesülnek, mert ezzel kívánják igazolni vélt, vagy valós kiválóságukat
  • az orvosok gyakran kísérik le rokonaikat, családtagjaikat szintén hasonló előnyökért ácsingózva
  • vagy "én XY doktornőhöz jöttem, meg van beszélve" mondják egyesek, pedig vizsgálatra jöttek, nem a naponta változó orvosokhoz
A vezetői utasítás világos: csak a betegszállítókkal érkező sürgős, vagy akkut esetek és a babavizsgálatok élveznek soronkívüliséget.

Egyébként pedig mindenkinek sorszámot kell húzni és ki kell töltenie a GDPR nyilatkozatot.

Nyugdíjas


De hát ezeknek beszélhet Gabi bácsi !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Előre is köszönjük !
(az Ismeretlen / Unknown hozzászólásokat csak akkor publikáljuk, ha a kommentelő az üzenetben azonosítja magát a nevével)

Az elmúlt 30 nap slágerei