A problémák sűrűsödnek
Gabi bácsi már az előzetes helyszíni munka felmérésekor rátalált a legfontosabb hibára:
A cégnek nincs on-line időpontfoglaló rendszere, a weboldala elhanyagolt
Ebből adódóan keletkezik a működés problémáinak 80 % -a:
- létszámhiány miatt a telefonos ügyfél kommunikáció nem zavarmentes, sok esetben a recepció telefonon nehezen elérhető
- személyesen kell bejönni időpontot foglalni (csak nemrég indult el a mail -en történő foglalás lehetősége)
- az időpontot foglalók kiszolgálása elveszi a vizsgálatra érkezők becsekkolása elől az időt
- nem lehet tartani az előzetesen időpontot foglalók vizsgálat kezdésének idejét
- távoli kerületekből, vidékről érkezőknek személyesen kell bejönni foglalni
- az ügyfelek személyes megjelenéskor értesülnek arról, hogy már minden időpont betelt, várniuk kell egy hónapot
- nincs mail kapcsolat az ügyfelekkel, nem lehet kiküldeni a rövid vizsgálati leleteket, esetleg a képi anyagokat is, pedig az ügyfelek többsége nyitott lenne erre
- a szomszédos kórházból előzetesen kontingenseket foglalnak - elfoglalják a lakossági helyeket
- stb.
Úgyhogy Gabi bácsi szabadidejében (szombat-vasárnap) átnézett egy orvosi időpontfoglaló alkalmazást, megvizsgálta ennek használhatóságát.
43 db. tételes észrevételt tett az alkalmazás hiányosságainak kiküszöbölésére (nagyon köszönték az észrevételeket) 😂
A cég fejlesztési stratégiájában nemrég megjelent egy időpontfoglaló rendszer bevezetésének javaslata, nemzetközi cégről lévén szó, egy központi megoldást szeretnének bevezetni, aminek több problémás pontja lehet:
- francia nyelvű lesz 😂
- nem tudja majd a helyi specialitásokat, csak újabb problémákat fog okozni
Te Gabi bácsi, ha netán a cég főnökei olvassák a Blogot, akkor a napjaid tényleg meg vannak számlálva...:_)
VálaszTörlésNem valószínű, de ha már így mondod, akkor még egy kis kiegészítéssel élek:
VálaszTörlés- a kitett ügyfél véleménybekérő telepítésétől kezdve gyári szoftverhibás, a mai napig nem javították ki
- a sorszámhúzó nincs jól leföldelve, rendszeresen megráz
De jó így dolgozni !
Jobb lenne, ha a problémákat olvasnák és javítanának rajta.