2019-03-16

Egészségügyi kalandok 2. rész

A problémák sűrűsödnek

Gabi bácsi már az előzetes helyszíni munka felmérésekor rátalált a legfontosabb hibára:

Nyugdíjas

A cégnek nincs on-line időpontfoglaló rendszere, a weboldala elhanyagolt

Ebből adódóan keletkezik a működés problémáinak 80 % -a:
  •  létszámhiány miatt a telefonos ügyfél kommunikáció nem zavarmentes, sok esetben a recepció telefonon nehezen elérhető
  • személyesen kell bejönni időpontot foglalni (csak nemrég indult el a mail -en történő foglalás lehetősége)
  • az időpontot foglalók kiszolgálása elveszi a vizsgálatra érkezők becsekkolása elől az időt
  • nem lehet tartani az előzetesen időpontot foglalók vizsgálat kezdésének idejét
  • távoli kerületekből, vidékről érkezőknek személyesen kell bejönni foglalni
  • az ügyfelek személyes megjelenéskor értesülnek arról, hogy már minden időpont betelt, várniuk kell egy hónapot
  • nincs mail kapcsolat az ügyfelekkel, nem lehet kiküldeni a rövid vizsgálati leleteket, esetleg a képi anyagokat is, pedig az ügyfelek többsége nyitott lenne erre
  • a szomszédos kórházból előzetesen kontingenseket foglalnak - elfoglalják a lakossági helyeket
  • stb.
A betérő ügyfelek panaszainak folyamatos lekezelése Gabi bácsi vállát nyomja - mint tudjuk ő a "Cég Arca", ő áll a sorszámhúzónál az ajtóban - és bár jól tud hazudni, de ez már egyre fárasztóbb.
 Úgyhogy Gabi bácsi szabadidejében (szombat-vasárnap) átnézett egy orvosi időpontfoglaló alkalmazást, megvizsgálta ennek használhatóságát.
43 db. tételes észrevételt tett az alkalmazás hiányosságainak kiküszöbölésére (nagyon köszönték az észrevételeket) 😂

A cég fejlesztési stratégiájában nemrég megjelent egy időpontfoglaló rendszer bevezetésének javaslata, nemzetközi cégről lévén szó, egy központi megoldást szeretnének bevezetni, aminek több problémás pontja lehet:
  • francia nyelvű lesz 😂
  • nem tudja majd a helyi specialitásokat, csak újabb problémákat fog okozni
Úgyhogy Gabi bácsi jelenleg várakozó állásponton van, várja a fejleményeket.

2 megjegyzés:

  1. Te Gabi bácsi, ha netán a cég főnökei olvassák a Blogot, akkor a napjaid tényleg meg vannak számlálva...:_)

    VálaszTörlés
  2. Nem valószínű, de ha már így mondod, akkor még egy kis kiegészítéssel élek:

    - a kitett ügyfél véleménybekérő telepítésétől kezdve gyári szoftverhibás, a mai napig nem javították ki
    - a sorszámhúzó nincs jól leföldelve, rendszeresen megráz

    De jó így dolgozni !

    Jobb lenne, ha a problémákat olvasnák és javítanának rajta.

    VálaszTörlés

Előre is köszönjük !
(az Ismeretlen / Unknown hozzászólásokat csak akkor publikáljuk, ha a kommentelő az üzenetben azonosítja magát a nevével)

Az elmúlt 30 nap slágerei