2017-07-07

Gabi bácsi az aranykezű ezermester III. rész


 Walking Dead 128. "A zombik földjén", hungarian version

  • konstrukcióhibás Elektrolux láncfűrész megmentése. A biztonsági kioldója nem funkcionált, rövidre tervezték a műanyag alkatrészt és eltelt egy kis idő, mire rájöttem a megoldásra. A kukából hoztam vissza a fűrészt, karitatív hajlamú vagyok mostanában. Csavarhúzó segítségével elindul, utána már stabilan megy, mert maga a fűrész kifogástalan gépészetileg. Egy érték lett megmentve, redukáltam a biológia lábnyomomat !
Nyugdíjas
  • fürdőszobai szennyes kosár belső bélés, a súlyos mackóöltönyök állandóan behúzták a bélést, textil a peremen körbeszegve (az eredeti gumizás szétszakadt). Mosása slaggal a kerti csapnál a kosárral együtt, mert még egyszer nem varrok ! Ez nagyon penge megoldás ! Általánosban gombvarró versenyt nyertem lányok előtt, mert én a végén még körbetekertem a cérnát a gomb tövénél !
Nyugdíjas
  • szétesett kidobó szerkezetű és szétakadt szabályzójú kenyérpirító újbóli üzembe állítása. Újra lehet szabályozni a hőfokot, jobb, mint újkorában, megint rövidült a lábnyomom
Nyugdíjas
  • a sales parkolása alatt egy hátulról kikanyarodó megroppantotta a hátsó lökhárítót, a darabok egyben tartása (a következő nagy törésig, mert akkor éri meg 25.000,- Ft -ért az egészet lefújatni) színre fújt cellux -xal (Cirmi SICc innen!).

Nyugdíjas

  • csővezetékeket takaró IKEA -s harmonika fürdőszobai gázcsövek látványának elfedésére, (tippadó a sales volt, időnként kitekint szűkebb szakterületéről)
Nyugdíjas
  • „éjjeliszekrény szegény” világítási megoldás IKEA –as kettős, flexibilis lámpával franciaágyak olvasási megvilágítására, dubble portion, sufnituning. Az egyik facsavart kissé túlhúztam
Nyugdíjas
  • vizes, sáros kutyahát elleni falvédelem fonott futóval az étkezőben. Blekus nagyon szereti kikaparni a szálakat a nagy mancskörmeivel
Nyugdíjas

  • kiakadó, 19 éves kerámia  tűzhely kijelzőjének újraindítása a 3 külön fázis biztosítékának le-fel kapcsolásával, sípolás jelzi, hogy megint világítanak a szegmenses csíkok. Amíg erre rájöttem, addig lökögettem, szétszereltem, rugdostam dühömben
Nyugdíjas

  • IKEA -s cipős szekrény alkalmazása a fürdőszobában a fürdés utáni fehérneműcseréhez, nagyon jó !
Nyugdíjas

  • leszerelt tányérantenna csavarlyukainak felhasználása virágtartó elhelyezéséhez, félmunka, még két lyuk tátong
Nyugdíjas
  • színben igazodó, a sufnigarázs homlokzatának elfedése barkácsléc kereten, barkácsfólia segítségével. A sales a megoldást meglátva lucskosra könnyezte magát a meghatottságtól
Nyugdíjas
  • rendszeres zuhanytálca tömítéscsere, rohadt egy meló, a külön tálca a sok topogástól elválik a faltól, a tömítés elenged, szivárogni kezd, csak épített, vagy járólapra helyezett megoldási javaslatok a jók. Utolsó javítás, csere lesz jövőre
Nyugdíjas
  • cserére kijelölt, lestrapált 10 éves zuhanykabin enyhén szétmálló külső részének optikai tuningja. Előkészítés tűzhelykaparó fémszivaccsal, fedés KORES írógép javító festékkel, zseniális. Csak vizet ne kapjon, száraz, páramentes helyre ajánlották (😁)
Nyugdíjas
  • terasz szék törött karfájának javítása (jobb lett mint újkorában !), csak a ferde lyukba fúrni, oda anyát elhelyezni volt nehéz, virsliujjúak ne is kísérletezzenek !
Nyugdíjas
 VÉGE
de még jön a bonus track !

    1 megjegyzés:

    1. A hátsó lökhárító műanyag hegesztéssel javításra került és kapott egy teljes fényezést.

      VálaszTörlés

    Előre is köszönjük !
    (az Ismeretlen / Unknown hozzászólásokat csak akkor publikáljuk, ha a kommentelő az üzenetben azonosítja magát a nevével)

    Az elmúlt 30 nap slágerei