2021-01-10

Gabi bácsi állandóan a neten lóg ...

 folyamatosan kapja a rosszalló beszólásokat

 
 Újabb frissítés:
 
Egy, a szűkebb családhoz tartozó kedves és nyájas olvasónk (L. Zsuzsi) kérésére kiegészült a poszt.
 
(lehetne itt írni a kézi porszívóval kapcsolatos viszontagságokról is, de az események menete hasonló volt, - az átlátszó műanyag részt a Gabi bácsi az installálás során leejtette, de nem lett semmi baja, a sales -nek nem felelt meg az aksi kapacitása, stb. - csak habosítanák ezek a bejegyzést)
 
A SodaStream beszerzése
 
Gabi bácsiék szorgalmasan hozták haza a 6 -os egységű PET palackos ásványvizeket korábban.
De mivel a sales -sal egyezően környezettudatosak kívánnak lenni, egy Gyuri bácsiéknál tartott blogolás egyeztető személyes értekezleten megtetszett a náluk működő megoldás.
Gyuri bácsi azért felhívta a figyelmet arra, hogy a más áruházakban vásárolt készülékek étkezési gázainak patronjai csak az ott vásároltakba jók, ezért ezt gondosan nézzék meg. Az első készülék tartozéka a patron és egy törhetetlen (de milyen szerencse ez !) kemény műanyag flakon is.
Lehet 2,4 -es egységcsomagban + flakonokat is venni, egyes ismerősök egyet otthon, a többit a napközbeni autózáshoz használják jól feltöltve.
Így eset a választás a nagy tömegben árusított SodaStream egységre, ezeknél mindig lesz cserepatron.
Tehát Gabi bácsi az előzetes netes tájékozódás után legott elment egy nagyáruházba és megvette a sales által áhított fekete készüléket (a konyhai eszközök egységesen feketék, a sales elzárkózott a nőcis rózsaszín, piros változatoktól).
 
 Nyugdíjas
 
 Nyugdíjas
 
Nyugdíjas

Gabi bácsi hosszasan nézte a kis átmérő mellett 300 bar nyomással töltött patront, régi csepeli emlékei ötlöttek fel az ottani palacküzemben tapasztaltak alapján, hogy ekkora nyomással ezért óvatosan kell bánni.
De a nagy belső nyomású hengeres palackoknál a falban fellépő tangenciális feszültségek kis átmérőnél nem nagyok, ellentétben a túlhevített és szétrepedt virslik esetével.
És hogy ez mennyire így van, azt azonnal kis is próbálhatta:
  • amíg az egység összeszerelésével foglalkozott és már a nehéz patron beillesztése következett volna, a sales orvul intézkedett
  • megtöltötte a műanyag palackot és amíg a Gabi bácsi félrenézet beillesztette a fogadó zárókarmok közé
  • A patron beillesztéséhez az egységet kicsit megdöntötte, erre a vízzel teli műanyag palack kizuhant és leperdült az étkező járólapjaira, a beletöltött víz hangos pukkanással beterítette az egész konyha-étkező részt
  • a sales egyből rohant a mopsz -ért és felitatta. Azzal védekezett, hogy úgyis fel kellett már mosni
Gabi bácsi egy nyugdíjba készülő ideggyógyász rezignált mosolyával csak annyit kérdezett, hogy: "na, hogy van a kedves beteg ?"
 
Frissítés:
 
Gabi bácsi folyamatosan nézte a notebook -ján a MyTelenor fiókját, hogy látja -e már a meghiúsult kiszállítás törlését.
Észre is vette és rohant a boltba lezárni az ügyet. De nem járt sikerrel, mert ott még mindig szerepelt a lezáratlan ügy.
Az eladók nagyon kedvesen kihozták a raktárból a piros szöveges lapos celofánnal becsomagolt dobozt, amely tele volt post-it cetlikkel, folyamatosan csevegtek a belső vonalakon az ügylet állásáról.
Még egy újabb nap, még egy éjszakai nyögés és felsírás.
 
Ez a poszt a már korábban ismertetett állásfoglalásait is tartalmazza.
 
Gabi bácsi pályájának vége felé, de különösen a nyugállományba vonulásakor - és ezen blogon belül is - elhatározásokra jutott:
  • rendezte korábbi személyes kapcsolatait, a beszedett tüskéket kihúzta, hogy ne gennyesedjenek tovább
  • letisztította a baráti, ismerősi kört, megszabadult a felszínes kapcsolatoktól, messzire kerüli a bárgyú mosolygókat, akik a háta mögött késsel szurkálják. Menekül a futóbolondok és az energiavámpírok közeléből, mert már nincs sok a hamvasztásáig, ezt a kis időt szeretné békében és hasznos tevékenységgel eltölteni
  • tapasztalta, hogy egyes, a világban bizonytalanul tájékozódó emberek - attól függően, hogy éppen honnan fúj a szél - hol jobbra, hol balra szaladgálnak és ujjal mutogatnak rá, hogy eltávolodott a csoporttól
  • pedig ő nem mozdult, magasabbról választott magának vezérlő csillagot, ha valami zavar támad, felnéz a csillagára és ha az ugyanott van, akkor nem mozdul. A többiek csak szaladgáljanak, majd gyomorfekélyben vagy poszttraumás stresszben fognak megpusztulni
  • nem foglalkozik a személyét érintő dehonesztáló megjegyzésekkel ha azokat nem a szemébe mondják. Pletykákkal, kerülő úton hozzá visszajutó mendemondákkal nem foglalkozik, azok számára 0 -át jelentenek
Nyugdíjas

Na ezek után mosolyogva fogadja a netes viselkedésére vonatkozó rosszalló megjegyzéseket.
Véleménye szerint:
  • az az igazi netfüggő, aki az utcán annyira a mobiljába merül, hogy beleesik az első köztéri szökőkútba, vagy a nyitott járdai közmű csatornába
  • aki az összes ügyeit igyekszik a mai kornak megfelelően intézni és ezért az életét segítő összes alkalmazás app -ja a mobilján van, ezekkel közlekedik a világban, az nem netfüggő, egyszerűen kényelmesen szeretne élni
  • és az sem netfüggő, aki állandóan bekapcsoltan használja a Messenger, WhatsApp, mail, stb. alkalmazásokat és ha valamelyik ismerőse ezeken keresi, akkor az első adandó alkalommal válaszol neki, mert egy megkeresésre, a válasz minőségétől függően illik valamit válaszolni. Az ökölszabály: 2 órán belüli válaszadás, amennyiben ezt gátló rendkívüli esemény nincs
  • Gabi bácsi a szolgáltatói csomagját is ennek megfelelően állította össze: 120 perc beszélgetés, 100 GB adatcsomag, SMS nincs, azért külön kell fizetnie. Az SMS egy kihalófélben lévő dinoszaurusz, mindenki tódul az ingyenes cset alkalmazásokra, ott egy 40 MB -os video 2-3 sec alatt átmegy, egy ilyet mail -ben nem is érdemes elküldeni, mert a mail a csatolmány nélküli üzenetekre van optimalizálva, a csatolmányos mail -ek elküldése hátrébb van sorolva
Csak egyszer sikerült az adatcsomagját 90 GB alá vinnie és csak egy esetben fogyott el a 120 perces telefonálási kerete. Viszont a telója éjjel-nappal be van kapcsolva, az aksi újkori kapacitása már lement 80% -ra és kontaktos a teló tápkábel dugasza (ennek még itt következménye lesz).
  • telefonálni ritkán szokott, az csörög valahol, fel kell valakinek venni. A cset üzenetet majd elolvassák, ha lesz idejük és válaszolnak akkor amikor szintén lesz erre idő, tehát ez egy tapintatos kommunikációs forma Gabi bácsi szerint. Természetesen az élő beszélgetések is nagyon fontosak, de manapság szinte mindenki "home office" -ban van, függetlenül attól, hogy dolgozik, vagy csak nem akar kimozdulni a COVID őrület miatt
Tehát ezek voltak az összefoglaló állásfoglalások.
 
És most néhány friss esemény Gabi bácsi netesnek indult, majd gyaloglássá vált történeteiből.
 
 Új telefon vásárlása
  •  a kontaktos teló miatt egy későbbre gondolt tervét előre kellett hoznia: belevágott egy új, 2020 -as iPhone SE készülékbe és amilyen különc, egy (Product)RED -be. Ez persze ebben a színben csak 128 GB -os változatban volt kapható és most mereng, hogy mit fog ezzel csinálni, hiszen a jelenlegi 32 GB -os készülékén csak 17.3 GB -ot használ, mert mail -jeit olvasás és feldolgozás után törli, képeiből csak néhányat tart meg, a többit időnként a notebook -jára menti, a cset -eket és a sokat süketelőket is tisztítja rendszeresen. Persze ő grafomán, de az más, azt töröljék mások
Nyugdíjas

  • a szolgáltatója webáruházában körülnézve, hűségidővel, kis csomagváltással, 18 éves előfizetésére az új készülék árából 30% kedvezményt kapott és 6 hónap kamatmentes konstrukciót választott
  • először a webáruházban nézte meg, de nem volt egészen nyugodt, mert a rendelés kitöltésénél a szig.szám ki volt szürkítve, nem tudta azt az azóta kapott újra cserélni
  • tehát bement a legközelebbi szolgáltatói szaküzletbe
  • elkérték a személyijét, de az alkalmazott megnézte a képet és az érvényességi dátumot, de a számot nem javította és a Gabi bácsi meg elfelejtette erre felhívni a figyelmét, előtte már a (Product)RED sziluettje lebegett. Na ebből lett a baj !
  • a szállítási napot megelőzően email -ben tájékoztatták a szállítmány pillanatnyi státuszáról, a Gabi bácsi bárgyú vigyorral dörzsölgette a kezeit
  • a futár a szállítási napon előzetesen felhívta, hogy sok a meghiúsult szállítás adatproblémák miatt, mi a személyi ig. száma ? És kiderült, hogy akkor el sem indul, viszi vissza a futárcéghez, onnan majd viszik a szállító raktárába és meg kell várni amíg az egész rendelést automatikusan törlik
  • Gabi bácsi hívta szolgáltató ügyfelesét, hogy lehet-e gyorsítani ? Az ügyfeles több megoldási variációt mondott, amit már követni sem lehetett. Az egyiknél Gabi bácsinak el kellett volna hagynia az EU -t, de érvényes útlevele sincs és nincs semmilyen vízuma sem
  • tehát rohant a helyi üzletbe, ahol bólogattak (a hibáért Gabi bácsi a maga 50% -át elvállalta, a másik rész az bolti alkalmazotté lett, aki a rendelésnél nem nézte meg a megváltozott szig. számot), de konstruktívak voltak: éppen volt az üzlet raktárában az áhított készülékből, azt egy cetlivel lefoglalták és ígérték, ha látják a rendszerben a meghiúsult rendelés törlését, telefonon hívni fogják és az üzletben megkötik a változatlan feltételű szerződést. Ez még 3 nap után sem történt meg, hosszú az út két raktáron keresztül a startig
A hosszú várakozás alatt a sales éjszaka felkeltette a Gabi bácsit, hogy miért nyögdécsel és miért sír fel álmában. Majd jól leszúrta, de egy rövid éjszakai párnacsata után visszahúzódott a jászlába.

Új micro hifi egység vásárlása
  • a sales már egy ideje nyaggatta a Gabi bácsit, hogy cseréljék már le a 18 éves, de még jó rendszert, mert a CD váltó már akad, Gabi bácsi nem tudta megjavítani és vannak jó CD -k, amiket lehetne még hallgatni
  • egy ismerősével - aki profi a hangrendszerekben - megkonzultálta az esetet és szintén a neten utána nézett egy nekik megfelelő tudású és teljesítményű egységnek. Szerencsére talált egy céget, akinél éppen 25% -os engedménnyel árulták a kiválasztottat. Egy telefon és lehetett menni a közeli boltjukba, ez egy teljes siker volt !
Nyugdíjas

Ez Bluetooth -os, az iPhone pikk-pakk felismeri és mehet rajta a Deezer zenéje.
Az Android -osok behalnak, mindenféle segéd app -okat kérnek telepíteni.
De ami a legfontosabb: a sales nagyon meg van vele elégedve, csóválja a nemlétező farkát.

Új darálós kávégép beszerzése
 
Mivel a sales és a Gabi bácsi a nyugdíjuk mellett még dolgoz(tak/nak), ezért akkumulálódott egy kis elverni valójuk és ők ebben teljesen szinkronban vannak, elég egy jó ötlet és már intézkednek is.
Az egyes eszközök hálózatba dugása után a felhasználói kézikönyvekkel nem sokat bíbelődnek, azonnal a közepébe vágnak.

De itt is a történet kronologice:
  • Gabi bácsi nem akarta sokáig húzni az időt, nehogy elporladjon a kis felhalmozás, füstöljön csak az a bankkártya !
  • elkezdte nézegetni egy bizonyos értékhatárig a kínálatot: 2 csészét töltő legyen, fekete színben és lehessen a darálás erősségét állítani és legyen alkalmas a korábban beszerzett kereskedelmi mennyiségű darált kávé befogadására is
  • megnézte a középkategóriás márkákat, elolvasta a neten a kommenteket (az egyik alkalmas típust az irodisták is dicsérték, hogy strapabíró)
  • átfutotta a felújított kínálatot is, de ezt a típust ott éppen nem találta, úgyhogy döntés született a beszerzésről
  • talált egy forgalmazót amelyik éppen 10% -al olcsóbban kínálta a többieknél és volt a közelben üzlete is
  • Gabi bácsi megrendelte a neten, leszívták a kártyáját gyorsan, de egyből küldték a számlát is elektronice
  • hogy gyorsan menjen a dolog, Gabi bácsi az üzletbe kérte az átvételt, de az később nem bizonyult a legjobb döntésnek. A sales már nagyon várta, kikészítette az egyik légitársaságtól korábban elcsent (mindegyiktől van valami a lakásban, csak egy hátsó, farok vezérsíkot nem tudott elhozni, mert nem fért volna át a sugárkapunál) szép kis espresso csészéket és vett egy doboz csokikanalat is
  • a várakozás alatt a szállító weboldalán szépen lehetett követni a szállítás állapotát, de az napikig a "Mozgatás alatt" feliratot jelezte ki. Gabi bácsi nem értette: minek mozgatják ? Csak hozzák már, majd ő mozgatja, amíg összerakja
  • megint bement az ígért szállítási dátum után 2 nappal, ahol megnyugtatták és elnézést kértek, de éppen aznap várnak több szállítmányt a központi raktárból. Nyugodjon meg, nem felejtették el, értesítik, ha jöhet érte
  • na a 3. napon jött egy mail reggel, hogy 9:00 -re mehet. Ott is volt nyitáskor, ketten voltak vevők, az előtte lévőt már kifelé a parkolóban látta, hogy egy istentelenül nagy lapos tévét tuszkol be a hátsó ülésre, de nem akart becsukódni elsőre az ajtó
  • hazaérve kicsomagoltak, konnektorba dugták és a masina elkezdett setup -olni. Kapott vizet és szemeskávé -t a darálójába
És megkezdődött a különböző beállításokkal a kávék kipróbálása, persze a kávék elfogyasztását követő meredek vérnyomás értékekkel. De még bekómálás előtt kis szünetet tartottak, a tejhabos kávé a következő napra került.

Gabi bácsi "home staging" után egy kis video -t is készített, amin a sales festett körmeivel operál a gombokon, de a felvétel hanganyaga miatt itt most nem publikálhatja.




A légitársaság azóta is keresi a 2 csészét


Gabi bácsi és a sales az összes variációt kipróbálták.
A sok kávétól 200-as pulzussal rogytak le a pamlagra. Az első installáláshoz egy mentő rohamkocsi is javasolt újraélesztő készülékkel. A kézi tejhabosító gőzölés egy mandifürdő, parasztvakítás.
Ha nem nyomják bele rendesen a csövet a tejbe, utána lehet takarítani a konyhát.
 
De azért kellő odafigyeléssel lehet tejhabot csinálni egy kappucsínóhoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Előre is köszönjük !
(az Ismeretlen / Unknown hozzászólásokat csak akkor publikáljuk, ha a kommentelő az üzenetben azonosítja magát a nevével)

Az elmúlt 30 nap slágerei