a TÜV CERT auditor hümmög
Mint már korábban említettük, Gabi bácsi kapcsolatba került a help fórummal.Kérdései voltak és látva a kezdők kérdéseit, maga is beszállt ezek megválaszolásába.
- sokan anélkül, hogy blogjuk lenne, beirogattak a fórumra mindenféle hülyeségeket (önarcképek, valllási idézetek, életvezetési jótanácsok, trágárságok, önreklámok, spammerek, trollok, stb.)
- fejlesztési javaslatot tett ezek kiszűrésére, eredménytelenül
- a kommenteknél nem volt látható, hogy kinek szól a válasz, pedig ezt sok kommentnél már megoldották. Javaslatot tett, eredménytelenül
- tapasztalta, hogy amennyiben egy szálra (thread) egyszerre többen válaszolnak és ismétlik egymást, azt a rendszer nem jelzi, halmozódtak a felesleges hozzászólások, amik csak csak zavarták az eredeti kérdést feltevőt a válaszok fogadásánál. Fejlesztési javaslatot tett, eredménytelenül
- több válaszoló társára (Top Contributor, Platinum Contributor, Mentor) rá kellett szólnia, hogy mielőtt választ írnak, legalább nézzék végig a kommentfolyam történetét, ne ismételjék az előzőekben írt válaszokat
- felhívta a figyelmet arra, hogy válasz írása előtt célszerű lekérdezni a szerver friss tartalmát. Nem lett népszerű, volt aki elnézést kért, volt aki kioktató választ írt
- voltak, akik piócaként tapadtak rá, állandóan beleírtak az általa megkezdett munkába, mert aktív volt és több régi rókát megelőzve válaszolgatott rendszeresen, elszívta előlük a megszokott munkát
- de a legkirívóbb eset az, hogy amikor a szűrési funkcióval lekérte a még megválaszolatlan kérdéseket 40-60 napos késedelmeket talált többszázat is
De Gabi bácsi régivágású ember, még az "átkos" -ban szocializálódott és megtanulta, hogy minden megkeresésre válaszolni kell, függetlenül a válasz tartalmától.
Mert ez az emberi udvariasság egyik íratlan, nemzetközi szabálya, csak az új nemzedéket erre nem tanították meg a szülei.
De Gabi bácsi nem adja fel (never give up), folytatja szélmalomharcát.
Szegény Gabi bácsi panaszai.
VálaszTörlés