aki rendet szeretne, az számoljon ezzel
Gabi bácsi kénytelen időnként keményebb hangot megütni (de csak a hangot), folyik az iszapbirkózás.Az ügyféltérben ugyanis minden előfordulhat.
Az ügyfelek cirkuszolnak
- bejönnek egy vizsgálóhelyre és nem köszönnek, ők mindent tudnak az ottani beléptetési protokollról. Ebből adódóan a nyomukba kell eredni és kikérdezni a látogatás céljáról
- ha egyedül kezelik a sorszámhúzót, akkor tele a föld a rosszul megnyomott gombok által nyomtatott cetlikkel, ezeket töröltetni kell a recepciósokkal
- a sorszámhúzó világító lámpái olyan erősen világítanak, hogy szemből nézve nem tudják elolvasni a feliratokat
- nem hoznak olvasó szemüveget ezért Gabi bácsinak kölcsön kell adnia a sajátját és figyelnie kell, hogy emiatt orra ne bukjon
- helyettük kell kitölteni az űrlapokat
- veszekednie kell az "én nem töltök ki semmit" emberekkel
- egy egyszerű lelet kiadásra érkezők nem értik, hogy miért kell sorszámot húzni, miért nincs egy külön leletkiadó munkahely (csak, mivel nem lehet kiszámítani előre, hogy ki és mikor jön a leletért)
- miért kell vidékről bejönni a leletért, miért nem küldik ki elektronikusan (Gabi bácsi nagyon támogatná ezt, de a szoftver ezt csak körülményesen teszi lehetővé)
- miért kell személyesen bejönni foglalni, miért nincs online időpontfoglaló, ahogy a rendesebb helyeken már megoldották (Gabi bácsi küzdött ezért, de lekonferálták)
- a külső cég telepített kávéautomatája miért nyeli el a pénzt, miért ad csak meleg vizet. Az időnként megjelenő karbantartóval jó a kapcsolat, a feltöltés, tisztítás után mindig kap egy potya kappucsínót (CIF mentesen)
- az ügyfelek panaszkodnak, hogy a toalettben nincs papír, szétesik a WC deszka, stb.
- panaszkodnak, hogy nincs a recepciónál saját ruhatár, el kell menni a központi ruhatárhoz a kórházban
A kórházi betegszállítók cirkuszolnak
- kerekes ágyon, vagy tolószéken lehozzák a betegeket soron kívüli vizsgálatra és félrelöknek mindenkit, mert elsőbbséget élveznek. A normál időpontra érkezőknek meg magyarázkodni kell, hogy miért csúszik a vizsgálatuk megkezdése
- a betegfelvétel közben a recepciós pultra könyökölnek sztorizgatnak, mintha egy kocsmában lennének (Gabi bácsiban felmerült egy sörcsap beépítése a pultnál, esetleg egy kávégép de ezt sem támogatnák)
- az egyikükkel beszélni kellett, mert önhatalmúlag elkezdte gyűjtögetni a várakozó ismerősei sorszámait és soron kívül vitte őket a pulthoz. És más, egyéb disznóságokat is művelt
- Gabi bácsi csendben intézkedett, egy ideje nem jár arrafelé
A külső betegszállítók cirkuszolnak
- különböző szállítócégek, mentőszolgálat szállít sürgős vizsgálatokra betegeket, a mentősökkel nincs baj, tudják hogy kell egy ilyen helyen viselkedni
- de az egyik betegszállító vállalkozásnál már volt konfliktushelyzet, Gabi bácsinak közbe kellett lépnie, mert a helyzet tűrhetetlenné vált
Az ügyfélteret átjáróháznak nézők cirkuszolnak
- a rendelő előtt taxi állomás van, oda járnak a sofőrök a mellékhelyiségbe és kávét inni. Hangosan káromkodva telekiabálják az ügyfélteret a napi közlekedési helyzettel, gumicserével, utasproblémákkal, stb.
- van aki csak a kávégép miatt jön be a rendelőbe
- van aki csak a rendesen takarított női toalett miatt jön oda (Gabi bácsi megjavította a szétesett fülkezárat pillanatragasztóval. Majd kézigránát kell a szétszedéséhez)
- van aki csak azért jön oda, hogy hazavigye a WC gurigát és a kéztörlő csomagot
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Előre is köszönjük !
(az Ismeretlen / Unknown hozzászólásokat csak akkor publikáljuk, ha a kommentelő az üzenetben azonosítja magát a nevével)