2020-12-22

Finita la comedia

 Gabi bácsi megunta a folyamatos könyörgést, ő nem az az ember

Mint korábban is itt leírta:
  • 65+ -os nyugdíjasként, mint a veszélyeztetett korosztály egyik tagja dolgozott eü. jellegű munkahelyén
  • júniusban - másfél hónapos önkéntes karatén után - a saját felelősségére ment vissza, mert hívták (nem véletlen, a munkatársai közül senki sem akarta a feladatkörét végezni, ha szabadságra ment, jöttek az üzenetek, hogy mikor megy már vissza)
  • amikor a tavaszi első COVID hullám beindult, több, mint egyhetes késéssel vették észre, hogy ő is elmúlt 65 éves és önkéntes karanténba kellett volna küldeni. Maga járt utána, hogy ebbe a körbe tartozik, de kollégái - fiatal nők - mondták, hogy "Gabi bácsi, nem hittük volna, hogy Te elmúltál 65 éves ! " Gabi bácsi ezt bóknak vette, mert egészségesen hiú
  • visszatérve és munkába állva a nyár végén teljesen új helyzet állt elő, jött a második hullám
  • az vizsgáló egység utcai bejáratánál lett kialakítva a vírusvédelmi előszűrő lapok önbevallásos kitöltése és a fejhőmérséklet mérése
  • figyelnie kellett az egy légtérben tartózkodók számának lehetőség szerinti csökkentésére
Nyugdíjas
 
De ezek az intézkedések féloldalasra sikerültek:
  • az utcai bejárat mellett még az alagsorban 2 db. további bejárat is volt a kórházi dolgozók és a sürgősen áthozott, ágyon, vagy kerekesszékben áttolt betegek részére, akiket soron kívül kellett vizsgálni. Emiatt az időpontra érkező ügyfelek nehezteltek, mert csúszott a vizsgálatuk
  • a kórházi beteghordózókkal nem volt gond, ők tudták a dolgukat
  • annál több konfliktus keletkezett az egyéb kórházi dolgozókkal, akik "mi itt dolgozunk !" felkiáltással kikerülték a sorszám húzását, a vírusvédelmet és közvetlenül a pultokhoz nyomultak, mindenkit félresöpörve
  • Gabi bácsi emiatt - munkáját felelősséggel szerette volna végezni, ez itt nagy hiba volt -, sokszor konfliktusba keveredett és nemegyszer akadékoskodónak vélték, sokszor a kórházi orvos beosztásúak arrogánsan visszaszóltak neki
  • ugyancsak gondot jelentett, hogy a kórházi beutaló orvosok a másik telehelyen lévő MRI vizsgálatokra történő időpontfoglalás céljából is ide küldték a beutaltakat, itt pedig a vírushelyzet miatt szünetelt az MRI időpontok kiadása
  • ezen felül feladata volt, hogy a felesleges kísérőket ne engedje be, rászakadt az ezekkel való vita is, kisebbségi népcsoportból érkezőkkel való hadakozás, akik a beutalt nagymamát a teljes családdal körülvéve kísérték el (nagymama+vajda+családtagok csecsszopókkal a karjukon+3 kopasz verőlegény BMW -s, Audi -s slusszkulccsal). Kísérőt beengedni csak indokolt esetben (mozgáskorlátozottság, besugárzásos vizsgálat, stb.) lehetett volna
Korábban, a GDPR bevezetésével kötelező nyilatkozatokat kellett aláírni az ügyfeleknek, legalább egyszer, elsőre. Már akkor is voltak hasonló gondok a kórházi dolgozókkal, de az akkori center vezető (S. Juci néni) tudta a dolgát, kiadatott a kórház orvos igazgatójával egy körlevelet, ami a rendszert leszabályozta és amiben Gabi bácsi név szerint szerepelt, mint felkeresendő kontakt személy. Micsoda kitüntetés !

Gabi bácsi a megváltozott II. COVID hullám miatt augusztus óta többször kérte egy hasonló körlevél kiadatását, amelyben a kórházi beutaló orvosokat, a céget és saját magát is védte volna, de válaszra sem méltatták, nem indokolták, hogy miért nem lépnek meg egy ilyen egyszerű és már bevált lépést.
Pedig Gabi bácsi az előző körlevél hangvételében a tervezetet is megírta és ha rajta múlt volna, 30 perc alatt egyedül is el tudta volna intézni a kórházi orvos igazgatónál.
De erre már nem volt hajlandó, nem akart külsősként a helyi vezetők helyett dolgozni. Még mit nem ?!

De nem, egy külsős nyugger itt ne intézkedjen, itt orvosuralom van, mindenki kussoljon !
 
És végül ez lett az oka, hogy Gabi bácsi megkérte a szövetkezet elnökét, hogy mondja fel a szerződést.

A végső lökést az adta meg, hogy egy főorvos, aki 6 hónapja a vizsgáló felé sem nézett, elutasította a hozzá intézett segítségkérést és egy minősíthetetlen hangvételű, a tényekkel köszönőviszonyban sem lévő durva hangú fenyegető mail -ben beleszállt a Gabi bácsiba, hogy ha nem viselkedik rendesen, majd akkor "felbonthatják" a szerződését.
De a felmondás a szövetkezet elnökének a mail draft -jában már elő volt készítve, előre egyeztetett időpontban azt elküldte a cég HR részlegéhez, amiről a fenyegető személy nem tudott.
Amikor Gabi bácsi egy udvarias válasszal reflektált a mocskolódásra és BÚÉK kíséretében közölte, hogy a felmondás stimmel, csak jelenleg a szövetkezet mond fel azonnali hatállyal, a főorvos asszonynál robbanhatott a bomba !

Ezt követően és párhuzamosan a szövetkezet megkapta a gyanúsítgató levelet és egy rövid jogászi kiértékelés eredményeként felsorolásra és rögzítésre kerültek a szerződésszegés, illetéktelen levélküldés, az adatokkal alá nem támaszható becsületsértési tényállások, stb.
Volt jogi és eljárási hiba elég sok.

Gabi bácsi arra is gondolt, hogy mivel őt otthon Medvének szólítják, ezért a Gabi bácsi egy védett állat. Szíve szerint megkérte volna a jogi szakértőket, hogy ellenőrizzék le, hogy az állatvédelmi törvények megsértése is fennforog -e ?
Ugyanis Gabi bácsinak nem biztosították a kötelező napi lépes méz adagot és a szokásos kérges dörgölődző fát sem telepítették számára az ügyféltér közepén, amin a medvék a hátukat szokták vakargatni időnként.

Nyugdíjas

De a szövetkezetnél ezt már nem vizsgálták át és azt sem ellenőrizték, hogy a fenti szabálytalan lépések vajon megsértették-e az EU Alapszerződését, esetleg az amerikai Függetlenségi Nyilatkozatot is, vagy sem.

Gabi bácsi mérleget készített azokról a szerződés kereteit meghaladó, a cég iránti lojalitásból és a kollégái iránti tiszteletből, külsősként elvégzett feladatokról is, amelyekért a szövetkezet nem számolt fel semmilyen térítést sem.
 
Csak a legfontosabbak::
  • zárak, ajtók, kapcsolók javítása. Az ügyfelek reklamációja alapján a női mosdó egyik fülkéjének állandóan széteső tolózárját úgy sikerült megragasztania, hogy attól kezdve a helyi ügyek nyugodtan folytak. A legközelebbi cserénél a tolókát csak kézigránáttal lehet majd eltávolítani
  • sorszámhúzó rendszer felügyelete, üzemeltetése, elveszett dokumentáció pótlás, kapcsolattartás a gyártó céggel, a teljes rendszer állapotának felmérése és állapotfelmérő dokumentáció összeállítása, a rendszer karbantartásának kezelése, az informatikusok helyettesítése. Ezt a szerződés szerint cégnek hibátlan állapotban kellett volna a rendelkezésre bocsátania, mint munkaeszközt. Az eset ahhoz hasonló, mintha egy étterem felvenne egy szakácsot, de megkérné, hogy amennyiben főzni akar, akkor hozzon magával egy gáztűzhelyet is PB palackkal együtt
  • jellemző, hogy amikor 65+ -osként önként karanténba kellett vonulnia kb. másfél hónapig, amikor visszatért a sorszámhúzó két felső - legfontosabb funkciója - ronda barna ragtapasszal volt lefedve, mert a fertőtlenítő folyadék befolyt a fólia alatt a nyomógombokba és tönkretette a kontaktust. Távollétében senki sem vette a fáradtságot, hogy ezt megjavíttassa, pedig a sorszámhúzó jó működése a nagy forgalmú vizsgálóhely recepciójának alapvető érdeke, nehezítheti a regisztrációt. Gabi bácsi -t visszahívták és azonnal intézkedett a gyártó szervize felé. Hol voltak ott addig az egység felelős vezetői ? Sehol, no bravo, gratulálok
  • a center weboldalának frissítése, GYIK (Gyakran Ismételt Kérdések) lista összeállítása és publikálása, amelynek eredményeképpen a a céghálón belül csak ez az egység rendelkezik friss weboldallal és korszerű GYIK listával
  • a hibásan megjelenő céges weboldal "Központok" menüpontjának teljes átalakíttatása a webmesterrel. A korábbi állapotban az egység aloldalánál mobilon, portrait állásnál egy nagy fehérség jelent meg mindenféle adat nélkül.
  • folyamatfejlesztés eredményeként dokumentáció jelölési rendszer bevezetése a recepción, ami a feleslegesen kiírt képi lemezek számát csökkentette, gyorsította a feldolgozást
  • a center 3 helyiségében a megsérült falazat újrafestése beázás és elmozgatott szekrények mögül előkerülő régi festések megszüntetése céljából (az előző festésnél a festő "szakemberek" a szekrényeket nem húzták el, azokat körbe festették, a cég policy -ban rögzített bézs szín helyett előjött egy ronda halvány rózsaszín)
  • a kiégett és a bekapcsolt röntgen sugárzást az ügyféltérben kijelző piros lámpa (405,- Ft) pótlása
  • a helyi egyszerű karbantartási munkákhoz szerszám alapkészlet beszerzése (kombinált fogó, fázisceruza, mérőszalag, csavarhúzó, inbusz kulcs készlet, snitzer, tiplik, csavarok, stb.), hogy a szervezett céges karbantartás hiányában lehessen helyileg barkácsolni
A fenti munkák során a Gabi bácsi sokszor reggelente otthonról vitte be a szerszámait, korábbi lakásfelújításból megmaradt bontatlan festékeket (térítésmentesen) a délután sorra kerülő munkákhoz, a nagy méretű eszközök (fúrógép, teddy henger, stb) beszállításakor fizette az egész napos parkolási díjat (~3.500 Ft/nap) a saját zsebéből.
És az új tasakrendszer megújításához gyorsan szükséges 100 db -os öntapadó etikettet (4.050-,  Ft) is maga fizette, céges számlát nem nyújtott be.
 
Sok ember egész életén keresztül azon erőlködik, hogy nyomot hagyjon maga után, Gabi bácsinak ez megint sikerült.
Kiváló érzékkel fedezi fel azt a pillanatot, amikor egy cégtől távoznia kell, mert nem akar a helyszínen lenni, amikor áldásdús tevékenységének eredményeképpen a cég bukófordulós zuhanórepülésbe fog és gazdaságilag csődközeli állapotba kerül.
 
De legfőképpen utálja az amatőrök erős, orrfacsaró szagát, ilyenkor menekülésbe kezd, nem akar megfertőződni. 
Nem szereti a vért látni, szeret nyugodtan aludni és szembenézni önmagával borotválkozás közben !
 
Nyugdíjas
 
Hát ennyi röviden Kedveskéim.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Előre is köszönjük !
(az Ismeretlen / Unknown hozzászólásokat csak akkor publikáljuk, ha a kommentelő az üzenetben azonosítja magát a nevével)

Az elmúlt 30 nap slágerei