háteztnemhiszemel
Gabi bácsi értetlenül áll bizonyos események előtt, amelyek nap mint nap bosszúságot okoznak neki.Az egészségügyi intézménybe valószínűleg barlanglakásból, vagy a paksi löszfal üregeiből jönnek be egyesek dolgozni:
- a női öltöző műanyag ablakának zárszerkezetét rendszeresen kiakasztják, mehet létrával szerelni. Az ablak kilincsét nem teljesen felfekvő, zárt állapotban csavargatják, a felső zárszerkezetet rendszeresen kiakasztják. Lehet piszkálni, csavargatni, amíg helyreáll a szabályos zárás
- a rendelő minden vizsgáló helyisége fel van szerelve kijelzővel, ahová sorszám szerint lehet behívni az ügyfeleket a vizsgálatra. A sorszám szerinti hívás az anonimitás érdekében van, hogy neveket ne kelljen kiabálni
- nemrég egy vizsgálóban újra üzembe lett állítva ennek használata, mindössze 4 gombot kell nyomogatni a működéshez
- az egyetlen trükk az, hogy a behívás után kb. 30-40 másodpercet kellene várni, amíg az ügyfél az ajtó elé érkezik. De nem képesek ezt betartani, megnyomják a behívót, majd azonnal kirontanak, mint Zrínyi. Természetesen az ügyfél ilyenkor még éppen összepakol, elindul a vizsgáló felé, azaz továbbra is kiabálni kell. Érthetetlen, hogy ezt az apróságot miért nem tudják számítógépes berendezéseket kezelő, képzett emberek felfogni.
- a recepción rákerül a vizsgálati doksira a sorszám, beküldik a vizsgálóba a sorszámot elektronikusan és szólnak az ügyfélnek, hogy figyelje a központi kijelzőt, ott fogják hívni. De minek, amikor kiabálják is a sorszámot
- az egyik vizsgálóban vannak olyan napok, amikor nem akarják használni a behívót, a recepciósok munkája teljesen felesleges. Ennyire becsülik meg egyesek a kollégáik munkáját. Ez pedig az egyik legnagyobb vétség kollégákkal szemben
Ez mordis juszt !
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Előre is köszönjük !
(az Ismeretlen / Unknown hozzászólásokat csak akkor publikáljuk, ha a kommentelő az üzenetben azonosítja magát a nevével)